polityka jakości
Mamy świadomość, że spełnienie wymagań jakościowych stawianych przez naszych Klientów, a tym samym ich zadowolenie, jest podstawą zysków i rozwoju naszej Spółki.
Kierując się tymi kryteriami deklarujemy ciągłe doskonalenie jakości usług jako jeden z priorytetów naszej działalności.
Cele, które sobie stawiamy:
- ciągłe monitorowanie wymagań Klienta,
- dostosowanie poziomu usług do optymalnego zakresu spełniania wymagań naszych Klientów,
- prowadzenie działalności w ściśle planowanych i nadzorowanych warunkach,
- minimalizowanie kosztów działalności własnej i rozsądna kalkulacja cen świadczonych usług,
- w uzasadnionych przypadkach, zapewnienie Klientom możliwości współuczestnictwa podczas wzorcowania,
- wprowadzanie postępu technicznego i racjonalnych metod pracy,
- kompetentny i przeszkolony personel,
- włączanie wszystkich pracowników w realizację polityki jakości.
Polityka Jakości w całym zakresie świadczonych usług jest realizowana poprzez system zarządzania, który spełnia wszelkie wymogi międzynarodowej normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005. Jest znana i stosowana przez wszystkich pracowników.