• doświadczenie
  • nowoczesność
  • pasja
  • rzetelność
  • potencjał
  • innowacja
GUM - Gdańskie Usługi Metrologiczne

polityka jakości

Mamy świadomość, że spełnienie wymagań jakościowych stawianych przez naszych Klientów, a tym samym ich zadowolenie, jest podstawą zysków i rozwoju naszej Spółki.

Kierując się tymi kryteriami deklarujemy ciągłe doskonalenie jakości usług jako jeden z priorytetów naszej działalności.

Cele, które sobie stawiamy:

  • ciągłe monitorowanie wymagań Klienta,
  • dostosowanie poziomu usług do optymalnego zakresu spełniania wymagań naszych Klientów,
  • prowadzenie działalności w ściśle planowanych i nadzorowanych warunkach,
  • minimalizowanie kosztów działalności własnej i rozsądna kalkulacja cen świadczonych usług,
  • w uzasadnionych przypadkach, zapewnienie Klientom możliwości współuczestnictwa podczas wzorcowania,
  • wprowadzanie postępu technicznego i racjonalnych metod pracy,
  • kompetentny i przeszkolony personel,
  • włączanie wszystkich pracowników w realizację polityki jakości.

Polityka Jakości w całym zakresie świadczonych usług jest realizowana poprzez system zarządzania, który spełnia wszelkie wymogi międzynarodowej normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005. Jest znana i stosowana przez wszystkich pracowników.